Μερίδιο 5% στην αγορά μπύρας, σε βάθος χρόνου πενταετίας, διεκδικεί η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με το λανσάρισμα, από τις 6 Απριλίου, της ιστορικής μπίρας Fix.
Η εταιρεία, για το σκοπό αυτό, έχει ήδη επενδύσει το ποσό των 16 εκατ. ευρώ προκειμένου να αναβαθμίσει και ταυτοχρόνως να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις της στην Εύβοια, ενώ στα πλάνα της είναι να διαθέσει σημαντικά κεφάλαια και στον τομέα της επικοινωνίας ώστε να φέρει τη μπίρα Fix πιο κοντά στον καταναλωτή.Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θα τοποθετήσει τη μπίρα Fix τόσο στην κρύα, όσο και στη ζεστή αγορά, σε μπουκάλι, αλλά και σε κουτάκι. Η εταιρεία έχει ήδη έλθει σε συμφωνία με ορισμένες από τις μεγαλύτερες αλυσίδες της οργανωμένης λιανικής για το λανσάρισμα του προϊόντος από το ράφι, καθώς και με χονδρεμπόρους για τη διάθεσή του σε εστιατόρια, ταβέρνες, καφέ κ.α.
Η εταιρεία, για το σκοπό αυτό, έχει ήδη επενδύσει το ποσό των 16 εκατ. ευρώ προκειμένου να αναβαθμίσει και ταυτοχρόνως να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις της στην Εύβοια, ενώ στα πλάνα της είναι να διαθέσει σημαντικά κεφάλαια και στον τομέα της επικοινωνίας ώστε να φέρει τη μπίρα Fix πιο κοντά στον καταναλωτή.Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θα τοποθετήσει τη μπίρα Fix τόσο στην κρύα, όσο και στη ζεστή αγορά, σε μπουκάλι, αλλά και σε κουτάκι. Η εταιρεία έχει ήδη έλθει σε συμφωνία με ορισμένες από τις μεγαλύτερες αλυσίδες της οργανωμένης λιανικής για το λανσάρισμα του προϊόντος από το ράφι, καθώς και με χονδρεμπόρους για τη διάθεσή του σε εστιατόρια, ταβέρνες, καφέ κ.α.
πηγή: www.marketingweek.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.