Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

::food news:: Διαφημιστική Δαπάνη Χυμών.





Η διαφημιστική δαπάνη των χυμών διπλασιάστηκε έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2009 και διαμορφώθηκε στα 3.902.557 ευρώ, έναντι 2.048.947 ευρώ εκείνη την περίοδο. Το 2009 συνολικά, η διαφημιστική δαπάνη των χυμών διαμορφώθηκε στα 12.527.447 ευρώ, σημειώνοντας ελαφρά αύξηση έναντι του 2008 που ανήλθε στα 12.109.851 ευρώ.
Δείτε παρακάτω τα Brands που διαφημίστηκαν περισσότερο το 2009 και 2010.
Top 5 διαφημιζόμενων brands 2009

1.Amita Ευ Ζην 1.730.399, 2.Amita χυμοί γενικά 1.706.540, 3.Amita Motion μπουκάλι1.206.245, 4.Amita Frooties 1.167.126, 5.Δέλτα Frooze 1.148.968.


Ιαν.-Μαρ. 2010

1.Amita χυμοί γενικά 871.414, 2.Amita Motion μπουκάλι 522.712, 3.Amita Smoothies401.515, 4.Ήβη Go 325.459, 5.Knorr Vie 318.704.

Τη μερίδα του λέοντος, απορρόφησε τη χρονιά που μας πέρασε η Τηλεόραση, με 9.878.059 ευρώ, και ακολούθησαν τα περιοδικά με 1.379.358 ευρώ και το Ραδιόφωνο με 1.007.158 ευρώ. Όσον αφορά στο α' τρίμηνο του 2010, η Τηλεόραση αυξάνει σημαντικά το μερίδιό της, απορροφώντας 3.288.877 εκατ. ευρώ, και ακολουθούν οι εφημερίδες με 336.799 ευρώ.
πηγή: http://www.marketingweek.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.