Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

::special report:: LE GOurmet.



Όταν ήμουν μικρός τα τουβλάκια της LEGO αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μου ψυχαγωγίας. Τα χρόνια περάσανε και οι συνήθειες άλλαξαν. Μέχρι που σε ένα πρόσφατο ταξίδι μου στο εξωτερικό έπεσα πάνω σε μια boutique της LEGO. Μπήκα μέσα ενθουσιασμένος και βγήκα με ένα αίσθημα νοσταλγίας. Σκέφτηκα ότι είμαι αρκετά μεγάλος για να αρχίσω να ξαναπαίζω με τα αγαπημένα μου τουβλάκια, αλλά έπρεπε οπωσδήποτε κάτι να αγοράσω. Σε μια γωνία του μαγαζιού δίπλα από ένα τεράστιο αρκούδο φτιαγμένο από LEGO εντόπισα μια ολόκληρη σειρά προϊόντων της LEGO για τη κουζίνα! Παγοθήκη, αλατοπίπερο μέχρι και φόρμα για κέικ!! Τα περισσότερα από αυτά κατέληξαν στη βαλίτσα μου...


photo 1: Φόρμα για κεικ.

photo 2: Αλατοπίπερο.



photo 3: Παγοθήκη.




photo 4: Φόρμα για κεικ.



photo 5: Αλατοπίπερο.




extra: Τα αγαπημένα τουβλάκια δημιουργήθηκαν το 1932 από τον Δανό Όλε Κρίστιανσεν, και πήραν την ονομασία τους από την φράση «LEg Godt», που σημαίνει καλό παιχνίδι. Όλα τα προϊόντα μπορείτε να τα βρείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της LEGO:http://shop.lego.com/Default.aspx.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.